background

Sunday, 17 October 2010

LKTs gathering at I love Yoo sponsor by Stephanie..

hish2x... CB apsal you ni hah.. asyik termenung jerk... sudah ada wife susah hati lagi ka???

CB tak tahan dah dok tunggu nak balik sempat lagi dia kata malam ni dia nak OT hahahahhahaha

baju putih long sleeve tu ahsoh and wife.. so sweet dorang berdua still look like couple yg hangat bercinta malu2 tgk grace tu... anyway Ahsoh hope you selalu2 happy with ur beloved wife.

nmpak bersemangat jerk... ahhahaah


bulat tul pp adik aku ni... danish plak layan game smpai tak ingat aper dah.. Nana plak smpai tertidooo

Siew Ling (beloved wife to CB) baik sangat peramah n bakal jadi cikgu

Khusyuk benor dorang sembang2 smpai amik pics pon dh tak sedau

Orang nak tutup kedai pon dok tak habis lagi bersembang... hehehehhehe

herm... welcome again to all my fwensss / blogger.. walaupon tak kenal ader jugak yang kenal.. aper2 pon selamat semoga diberkata Allah taala....
 wokey... today opsss.. tonight nak share satu cerita.. ala.. senang cakap saja nak heboh jerk.. atau pon nak pomosi satu tempat salah satu restaurant di sebuah mall di sunway karnival iaitu I Love Yoo menu kat situ ala Chinese food.. tapi mmg chinese food dah pemilik nya pon Cina.. hehhehe iaitu kawan lama aku namanya stephanie actually kakak dia punyer tapi ni share satu family dia so aku panggil kedai tu yang dia punya lah... herm.... ok hari yang kami gathering pon otak last minut jerk.. bukan plan dari awal2 tu pon ms foo yang arrange.. fuh best... happening sgt ngn kawan2 yang lama tak jumpa hampir2x 3 tahun. ader jugak yg dh kawen ada jugak yang ader anak ada jugak yang bawak bini ader jugak yang bawak anak sedara... jangan bawa datuk sudah nnt dorang plak yang pening kepala ngn kitaorang.. hhehehe aku plak bawak anak2 aku ngn adik aku... adik aku pun x employee LKT so dia pon masuk dlm senarai jugak lah...

*ooooyyyyyeeee dah boleh upload pics ni yang sayang kat MAXIS

No comments:

Post a Comment