background

Sunday, 7 November 2010

Jom Heboh TV3

salam selamat hari ahad..... tadi petangbawak ank2 gi jom heboh, plan ngn kakak ipar nak gi ngn family dia.. tapi apa kan daya ader relative dia meninggal... so den ajo yang kona bawak rakyat2 den... hehheheheh penat jugak tapi memuaskan... kan last entry ader cakap nak supping beskut2 bukan setakat beskut segala mak neka minuman aku rembat....artis2 tak nmpak lah ader lah 5-6 orang... ntah2 dorangyangtak nak jumpa aku kot... hehhehe ... ader lah jumpa ngn Dato Jalaludin hasan dekat booth Kettha... aku tak tgk sangat booth tu just amik photo dia then anak aku danish ngn nana ader men game kat booth Kettha tu... jom layan serba sedikit photo yangtelah aku amik utk kenangan.
photo atas tu Tomok...

Danish masuk dalam cube ribena...

Danish n nana masuk game booth Kettha






malu plak dato ni... cheh..cheh









lepas gi jom heboh per lagi singgah di Autocity makan d McD... makan....




hish..hish.. tak abis2 lagi nak hias barang2 ni yang jadi mangsa barang2 kakak ipar aku lagi lah... hhehehe tapi kali ni decal bunga rose plak....


No comments:

Post a Comment