background

Friday, 26 November 2010

entry yang tak seberapa d hujung minggu

jumpa lagi d entry baru ni.... hi all... actually malam ni tak ble nakload photo... beberapa hari yang lepas aku tak dapat nak masuk blog ni wat n3 bukan per bz ngn drive kesana... kesini... yelahkan dah start nak kenduri... my younger sis also pon tgh survey barang2 kat A to Z nak wat gubahan utk hari akad nikah sekali ngn hari kahwin dieerr...... insyallah tak der aral melintang March next year... wisau aku smua persediaan aku dengan abg aku dan juag seluruh adik beradik aku lah.. ye lah parents dah tak ader.. kekadang buntu jugak lah.. tak der tempat nak merujuk.... herm.. sabtu lepas 13/11/10 aku ader singgah kat umah Kak Aishah... Kak Aishah ni yang aku boleh kenal dia masa aku gi belajau buat FA kat umah Kak Liza(jija's lovely cotage) tu yang boleh kenal.. alang2 aku gi kenduri kat Bayan Lepas singgah ler kat umah beliau kan... aper lagi aku, adik aku n kakak ipar aku sekali ngn anak2 aku(danish n Nana) dan jugak anak kakak aku yang montel Fifi.... masuk rumah Kak Aishah kemas tau.. ntah2 umah aku lagu lah tak tentu hala ngn dekorasi ni ... best... dengan lama dia pokok2 dedaun.. mmg kegemaran aku lah.. masuk nmpak hijau jer... segar mata berpinau mencari jalan penang yang sentiasa sesak jer.... siap gi masuk kat dapur dia jenjalan dlm rumah dia...
hehheheh Kak Aishah jgn marah naa..... mmg best lah trip gi umah Kak.,... lepas gi jenjalan umah kak Aishah gi singgah mydin kat area komtar... ya Allah.. jln penang ni mmg susah.. smua 1 way.. nak gi tempat tu dekat jer tapi nak kena pusing byk jalan... kalau aku sowang2 ni mmg tak kuar ler jalan kat pusat bandar tu.... mmg failed ler... nasib bek adik aku tau jugak jalan tu pon sesat jugak.... tu tak kena lagi jalan Kl kalau area sana tak tau la... hish..hish... nak kene buka map selalu la,.... tapi jalan nak ke queensbay ngn bukit jambul tu tau ler jalan dia....oklah ushar2 lah yer blog tak seberapa ni....








No comments:

Post a Comment